søndag, februar 22, 2009

Oscar 2009

Det kom ikke som et sjokk men det blir ikke noe livesending på oss i år heller. Nrk skal som vanlig sende en redigert sending fire dager etterpå. Det er fullstendig umulig å ikke ha fått med seg hvem som vinner innen da. De første åra jeg hadde kabeltv så fikk jeg i det minste sett den på svt2 (gjerne ikke ideelt å se på tv hele natta før man skulle på skolen men jeg syns det fungerte kjempefint). Hele poenget med å se oscarutdelingen er jo å se den live. Skuffelsen var ihvertfall stor da svenskene for noen år siden også gikk for nrk sin oscarversjon. Etter det jeg kan finne ut skal den riktignok sendes på svensk kanal 5 men det er ihvertfall ikke en kanal som det er lett å få sett. Jeg husker ikke hvilken kanal som skulle sende den i fjor men etter å ha lett en stund da kom jeg over et tips om å laste ned et program på nett der man kunne streame mange tvkanaler. Jeg fikk til slutt tak i det og fant frem til kanalen og tenkte at nå ordner det seg. Riktignok var det fotball som var på kanalen og ikke noe oscar men jeg tenkte at de er vel ferdige til den begynner. Men nei de ble ikke det så konklusjonen var at det var neppe riktig kanal. Så i år dropper jeg de finurlige løsningene ;)

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP