onsdag, november 25, 2009

Litt fargerik kreativitet


Selv om man gjerne ikke skulle tro det når man ser rommet mitt, så er jeg glad i organisering og å ha god oversikt. Ting tar bare litt tid ;) En av de tingene jeg har orden på er neglelakkene mine men jeg hadde lyst på noe lignende som de har på butikken for å vise frem fargene, da de ofte er helt annerledes på enn i flaska. Da jeg nylig rydda gjennom brente dvder som jeg skulle kaste, så er det på en spindel med dvder en blank plastsak i dvdstørrelse øverst og nederst, og de var også ment å skulle kastes. Men da jeg lette etter noe blankt til å ha neglelakk på så ble de perfekte å bruke. Eneste minuset var at antallet lakker ser mye større ut enn jeg trodde men det hindrer meg ikke i å ha lyst på flere da. Det skal legges til at noen av de her er veldig gamle og ganske ubrukelige så de blir nok kasta nå.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP