mandag, februar 08, 2010

Prikkete sjarm

Før jul kjøpte jeg en kokebok som egentlig var ment som gave til et tantebarn eller noen en gang, men den står etterhvert i fare for å bli hos meg. Jeg får inntrykk av at den nok er ment for litt yngre jenter enn meg men når jeg blar i den så er den utrolig sjarmerende i all sin sukkertøyfarga prakt. Og når jeg får besøk av niesene er jeg jo forberedt.



kokebok 



I boken finner man ihvertfall oppskrifter på alt ifra middag til rosa drikke til hvordan lage sin egen bordpynt i ekte rosa prinsessestil (Jeg skal ikke lage sistnevnte til meg selv. Jeg lover.). Litt av godterioppskriftene ble prøvt ut i jula og ble godt mottatt.

 



kokebok2



kokebok3 kokebok4

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP