torsdag, mars 25, 2010

Perfekt for mineralsminke

Personlig syns jeg at mineralfoundation i løs form er helt genialt i bruk men håpløst å ha med seg. Uansett om man bare har åpnet noen få hull i boksen så har gjerne halvparten fallt opp i lokket og noe kommer gjerne overalt når man da tar det av. De nye boksene med I.D bare minerals sin matte foundation skal nå ha en lukkefunksjon, og det er en god nyhet, men jeg har ikke prøvt de da de koster mye og jeg aldri ble helt fornøyd med originalen. Gleden ble derfor stor da jeg nå så at Coastal Scents har kommet med tomme bokser som kan lukkes så man kan ha oppi akkurat det produktet man vil. De kommer i 20 og 30g og med prisen $0,85 og $0,89

må man også kunne kalle de rimelige. Jeg håper bare de fungerer bra. De har forsåvidt også favorittfoundationen min men siden jeg bare har prøvt tre merker kan jeg ikke si noe annet enn at det er den beste jeg har prøvt så langt. Den er kjempelett å få jevnt og naturlig på og jeg blir ikke grågusten som med I.D sin.cs-boks

Bildet er fra nettsiden til Coastal scents.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP