mandag, juli 19, 2010

Innenlands sydentur

Vi var på en liten ferietur til Lillesand og da ble det selvsagt litt shopping og god mat. Jeg har ikke tatt bilder av så mye men noen få ble det.pannacotta

Panna Cotta som var like god som den ser ut til. Lunsjen var også veldig god men man kan jo ikke være helt gal person som tar bilde av alt man spiser. Evnt var jeg for sulten eller tenkte ikke på det.fuglehus

Et fuglehus til mamma.luktesaape

Jeg kjøpte en slik såpe på samme butikken i fjor og har hatt den liggende på en hylle på rommet mitt siden det. Den gir så god lukt på rommet at jeg måtte ha en til.kaffiboks

Marita kjøpte seg en fjong kaffeboks. Jeg har så langt putta nespresso-kapslene oppi men det er gjerne ikke det mest praktiske om man vil ha en spesiell type. Men boksen er fin den.

1 kommentarer:

Fjonge dager 19. juli 2010 kl. 19:52  

Fine ting :) Desserten så veldig god ut, morsom måte å bli servert på også. Likte kaffeboksen svært godt.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP