onsdag, januar 26, 2011

Det er kanskje litt tidlig å si det,

sånn midt på vinteren og allting, men jeg gleder meg til våren allerede. Våren er nok min favorittårstid. Og i den anledning så ser jeg fortsatt på vårfarger som i mitt tidligere innlegg. Da holder det jo ikke med klær, man må jo ha litt neglelakk også. Så kan man ihvertfall late som det er litt vår. Valget falt denne gangen på to fra Zoya sin vårkolleksjon ved navn Intimate. Den grå til venstre (dove) og den lys lilla til høgre (marley). Swatch hos scrangie.ZoyaIntimate Jeg tenkte at da skulle jeg være flink og ikke kjøpe noen flere på lenge. Det vil si helt til jeg så bildet av essie sin vårkolleksjon som kalles french affair. Ut ifra bildet så merker jeg at kanskje er helt nødt til å ha den blå. Jeg gleder meg til å se swatcher av alle når de kommer ut.essiespring2011

2 kommentarer:

Fjonge dager 29. januar 2011 kl. 09:47  

Fiiine, flere jeg fikk lyst på... men jeg glemmer jo å bruke neglelakk ;-)

Lesuh 30. januar 2011 kl. 01:34  

Må ha på jeg for neglene blir en del sterkere med lakk på. Ellers knekker og fliser de seg. Men det er litt ork av og til så da er det litt gøyere igjen om man har en ny farge man gleder seg til å prøve. Tror du den rosa ble neon i dagslys eller? Oioi

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP