onsdag, mars 02, 2011

Dagens prosjekt

Siden jeg starta dagen med vondt i halsen og dette uklare synet i dørsprekka til rommet mitt, skummelpus

tenkte jeg at det var på tide å teste om kanskje litt friskpressa juice på den fine juicemaskina mi kunne hjelpe å jage forkjølelsen før den slår helt til. Etter å ha handla inn frukt og grønt bestemte jeg meg for å prøve en oppskriften som påstår at den skal være veldig bra for immunforsvaret. Nærmere bestemt en som heter Gulrot i blodrødt fra juiceboka mi, og den består av blodappelsin, rødbeter og gulrøtter. Min ble med vanlige appelsiner da. Så da krysser eg fingrene for at det hjelper. Den smakte bra men litt jordettersmak. Det hadde kanskje blitt mindre om en hadde tatt av skallet på rødbetene.

roedjuice

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP