tirsdag, april 19, 2011

Nye kjøkkendetaljer

Det begynte å bli litt fullt inne i skapet så jeg bestemte meg for å kjøpe meg noen flere glasskrukker som kunne fungere som oppbevaring og være til pynt på samme tid. Jeg tenkte opprinnelig på de runde ala de som man får på ikea men da jeg var innom granit fant jeg noen rimeligere, og i tillegg var de 3 for 2, og siden de var firkanta passa de perfekt i kassen jeg hadde kjøpt på kremmerhuset før på dagen. Jeg ble faktisk såpass fornøyd at jeg kunne tenkt meg en til kasse men da var det selvfølgelig tomt der jeg kjøpte den. Jeg må nok ta en runde og leite på flere butikker. Usikker på om det kan bli litt mye med to kasser på bordet men vi får se om jeg får tak i den først.krukker

krukker2

Nøttene skulle kanskje vært i kjøleskapet pga holdbarheten men de blir brukt såpass fort at det skal nok gå bra uansett. Og til slutt må jeg jo vise de nye skeiene mine fra søstrene grene. Fine fargen.aqua

1 kommentarer:

Fjonge dager 24. april 2011 kl. 12:35  

Fint. Akkurat slike kjøkkenredskaper jeg har fra Søstrene Grene, fin farge :)

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP