lørdag, juni 18, 2011

Helmer

helmerJeg har ønska meg en Helmer fra ikea en god stund og endelig er han i hus. Med en tvillingbror til og med. Jeg prøvde med alle skrujern som jeg har men jeg greide likevel ikke å få skrudd på hjula men det er gjerne like greit siden jeg har de stående oppå hverandre. Det kunne uansett bare vært hjul på den nederste.min-helmerJeg er veldig fornøyd med de så langt. Skuffene har perfekt størrelse så man kan ha en egen til hvert bruk som f.eks smykker, ladere, tegnesaker, sminke og neglelakk. Med 12 slike skuffer burde jeg ha mulighet til å få litt orden i sakene.

2 kommentarer:

Fjonge dager 19. juni 2011 kl. 18:06  

Det ble slike på deg ja :) Når blir det ordning&reda skal du se!

Lesuh 20. juni 2011 kl. 18:08  

Håper det ja

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP