lørdag, juni 20, 2009

Essie North Fork Collection


Jeg greide ikke å velge og endte opp med en samlepakke med alle 3 fra kolleksjonen. De er blå med likevel helt forskjellige. Da jeg fikk de i posten i dag fikk jeg selvfølgelig veldig lyst til å prøve med en gang men for en gangs skyld så har jeg delvis brukbar neglelakk på allerede. For å si det på en anna måte, jeg brukte så lang tid på å ha den på at jeg kan ikke ta den av ennå. Vi får se hvor lenge det varer.



Dette var mitt første forsøk på å ha på Konad-trykk så derfor er de ikke helt hundre prosent ennå. Det hadde vært finere om alle var like som på pekefingeren men jeg skal innrømme at jeg var mest konsentrert om å få de på i det hele tatt.

2 kommentarer:

Fjonge dager 20. juni 2009 kl. 20:15  

:) Må snart teste ut Essie jeg også.

Lesuh 21. juni 2009 kl. 18:52  

Jeg kan anbefale den lyse blågrå. Den var kjempefin på. Tror ikke det er så mange som ligner. Sag Harbor heter den. Essie er veldig bra spesielt om det er naturlige farger du liker for det er stort sett det de har. Veldig mange naturlige farger riktignok men blå var utypisk for de.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP