søndag, juni 07, 2009

Dagens ønsker

Planen var å rydde og så havnet jeg inne på nettbutikker. Mystisk det der. Men hadde det ikke blitt bittelitt mer ryddig på skrivebordet mitt om jeg hadde en slik?



Og med dette stempelsettet kunne jeg ha laga alle mulige slags fine ting. Fine kort og bilder. Og kanskje kunne jeg ha begynt med scrapping.




Prikkete teip visste jeg ikke en gang at jeg hadde bruk for men nå vet jeg det. Jeg vil gå så langt som å si at den er helt nødvendig.


Butikken har også stempel med "To" og "From", genialt til å lage pakkelapper og kort. Generelt har den teip, klistremerker, stempel og post-it i alle mulige slags versjoner. De har også kjempefine dagsplanleggere og kalendere. Jeg tror enkelt og greit at jeg sier at dere får se resten selv for det er utrolig mye fint der. nothingelegant er butikken.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP