torsdag, mai 28, 2009

Fin og rosa


I kategorien ting jeg virkelig egentlig ikke hadde bruk for kommer også et kjøp fra turen til Strømmen. En ny telysholder. Men den var rosa og har det som ser ut til å være kirsebærblomstmotiv. Og siden de to tingene har vist seg å være noe jeg liker godt for tiden så måtte den bli med meg hjem. De hadde også et stort blomsterbilde i knæsje farger som turkis og rosa som jeg fikk veldig lyst på. Jeg er virkelig inne i en fargeperiode. Det hadde nok blitt kjempefint på rommet mitt som er ganske hvitt men det jeg frykter er at jeg liker det veldig godt nå og så blir jeg veldig lei. De var også litt bulkete da selve lerretet ikke var så godt strammet. Det er vel en grunn til at det ikke var så dyrt. Man skal ikke se bort ifra at det blir en tur innom Kremmerhuset igjen. Det er lenge siden jeg har vært der så det kan være grunnen men jeg syns de hadde mye fint nå.

1 kommentarer:

Fjonge dager 31. mai 2009 kl. 23:00  

Søt:) Veldig lenge siden jeg har vært/handlet noe på Kremmerhuset.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP