mandag, mai 18, 2009

Gratulerer med vel overstått

Da var både 17. mai og grand prix vel overstått. Landene skuffa ikke med alt fra hamsterhjul til paljettglitrende Hinkel Pinkel. Musikken er som den er, det er jo grand prix. Jeg ser nå at det var flere enn meg som ikke var så glade for den norske kommentatoren. Jeg trodde kanskje at det var bare meg som ikke var helt i humør siden jeg fra før har ment at ho var ei morsom dame. Det endte med at midt i poengutdelinga, etter x antall folk på tråden som ho skulle intervjue (mens det var poengutdeling), da ho regna opp ihvertfall 3 til som skulle snakkest med over tlf (på sikkert like dårlig forbindelse) så tok jeg det upatriotiske valget og slo over på svensk tv. Det angra jeg aldri på for der var det to svensker som tok det ganske med ro. Det kan jo skyldes at de ikke akkurat var i nærheten av å vinne men de virka glade og fornøyde med å være nabolandet til norge. En behagelig overgang med andre ord. Aller helst ville jeg ha sett den britiske versjonen med Graham Norton som kommentator men den var det ikke mulig å få inn på tven dessverre. Jaja jeg klager ikke for vi vant jo så til de grader. Kun slått av Kurt Nilsen i World Idol finalen, da koste jeg meg. Heia Norge!!

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP