mandag, mai 11, 2009

Tilbake fra ferie med litt shopping




Da er jeg tilbake etter en mnd på vestlandet og en langhelg på sørlandet. Så nå er det mye å ta igjen på internett. Har blant annet kjøpt stoler og blomster til balkongen så kanskje kommer det litt bilder derifra etterhvert. Jeg kjøpte også et brett som jeg synes var så fint. Jeg vet ikke hva jeg skal bruke det til ennå men det er jo fint bare til pynt også. På butikken sto det på en puff med glass på som et serveringsbrett men jeg tror kanskje jeg bruker dette mer som pynt og mer robuste brett til servering. I tillegg kjøpte jeg en kurv til å ha garnet mitt i men det spørs om det er helt trygt fra nysgjerrige små klør. Det var ikke mulig å få tatt bilde uten å ha med posøren selv men enn så lenge ser det fint ut og han matcha jo kurven. Angående innholdet i kurven, gjøre ferdig en ting før man begynner på neste sier du ?? Nei sånt gjør man da ikke.

1 kommentarer:

Fjonge dager 11. mai 2009 kl. 21:44  

Fint brett og kurv. Ønsker meg fremdeles lignende kurver til den hvite hylla mi.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP