mandag, mars 30, 2009

Primeval sesong 3


Nå begynner sesong 3 av Primeval. Denne gangen har jeg ikke fått med meg datoen en gang så gleden ble enda større. Serien er britisk og handler veldig kort fortalt om dinosauer som plutselig dukker opp i nåtid via såkalte "anomalies". Alt fra enorme krokodiller til sabeltanntiger til dronter dukker opp, og man vet aldri hvor og når. Det er naturlig nok ikke av allmenn interesse at skapningene får løpe fritt rundt så vi følger et team som er satt sammen for å ta seg av disse. Jeg vil ikke påstå at det ser like ekte ut som på film, men selv om denne serien skal ha et høyt budsjett, kan man neppe sammenligne det med en film som jurassic park. For å være serie er dette veldig bra. Å animere et levende vesen er mye mer omfattende enn f.eks et romskip eller bygninger. Jeg er ihvertfall fan og gleder meg til de nye episodene.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP