søndag, mars 08, 2009

Avslapping


I disse lappeteppetider har jeg begynt på mitt eget med garn fra europris i hvitt, rosa og grønt. Selv om jeg syns det kan være fint med grannysquares så passer det dårlig for meg å lage da jeg går veldig fort lei av å gjøre det samme for lenge. Litt selvinnsikt har eg fått etter alle prosjekta mine som aldri blei ferdige. Jeg er veldig glad i å begynne på ting men dårlig på å fullføre de (jobber med å bli bedre). Derfor passer det bedre for meg med et teppe der alle firkantene består av ulike mønster. Jeg har også valgt hakking istedenfor hekling. Kort forklart en slags blanding av hekling og strikking som man bruker en ekstra lang heklekrok til. Så er det store spørsmålet, vil dette noen gang bli ferdig. 15 av 48 firkanter er klare så langt så so far so good.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP