mandag, mars 02, 2009

Essie Eternal Optimist



Jeg vet ikke hva det er med denne neglelakken som gjør at jeg liker den så godt. Den er fra den nye vårkolleksjonen til Essie. Fargen er veldig fin men trolig er det mange som ligner ganske mye på den. Kanskje er det beskrivelsen spiced tea rose, eller så er det navnet eternal optimist. Kanskje tror jeg at med den på så blir jeg kjempeglad hver eneste dag. Det er ikke godt å si. Kanskje trenger jeg bare en unnskyldning for å kunne kjøpe meg den. Kanskje kanskje

1 kommentarer:

Lesuh 16. mars 2009 kl. 22:08  

For å komme med en liten oppdatering på fargen (ja jeg bestilte meg den) så var den ikke helt som jeg trodde. Fargen på bildet er litt missvisende og det burde jeg vel snart ha lært meg. Den er mye mindre rosa og mer hudfarget vil jeg si. Minner en del om neglelakken som var med i den kolleksjonen til isadora som også hadde den øyenskyggepalletten med 5 brune farger. Den er absolutt ikke stygg men bare ikke det jeg trodde den var. Likevel skal man ikke se bort ifra at når jeg slutter å sammenligne den med fargen på bildet så kan det bli en favoritt likevel. Siden de var så billige og man uansett må betale frakt tok jeg med noen flere og det ironiske var at den ene som jeg da egentlig skulle ha ble den jeg likte minst. Nå skal det sies at de andre var veldig fine da.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP