søndag, mars 01, 2009

Spill

Den siste tiden har jeg spilt en del småspill. Det jeg liker med dem er at man kan spille på samme tid som man holder på med noe annet. Som for eksempel å se på tv eller høre på musikk. Dette passer gjerne ikke like godt for de som ikke er like glad i multitasking som meg men jeg er sikker på at da kan spillene fint holde som eneste underholdning også. Spillene krever lite av pc-en og man kan spille noen minutter eller timer alt ettersom. Dette kan man selvfølgelig gjøre med de ”vanlige” dataspillene og men det er sjelden at jeg setter meg ned med dem må jeg innrømme. Jeg har heller fått en smak for småspillene siste tiden. De har en veldig enkel liten historie med veldig enkle regler og få knapper å forholde seg til. Enkel liten pauseunderholdning rett og slett. Det fine er og at man får prøve ut de fleste av spillene en time eller til et visst nivå først og så kan man velge om man vil kjøpe det for å få spille resten. Underholdningsverdien på de varierer veldig men jeg tenkte å presentere noen av mine favoritter. Som med alt annet vil det jo her og gå mye på smak og behag.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP