lørdag, mars 14, 2009

Påskestemning



Det er vel noen uker igjen til påske ennå men man skulle ikke tro det. Det er utrolig mye påskegodt på butikkene nå så det var ikke bare bare å stå imot. Deretter skulle jeg på europris for å kjøpe mer garn, og det har de plassert helt innerst inne så man må forbi alt det andre de har, og da endte jeg opp med påskekyllinger. De skal sies at de var voldsomt søte da og de holder gjerne en stund siden de ikkje er spiselige. I tillegg fant jeg meg også en hylle. Det er med andre ord ikke så lurt å gå på europris fordi de har billig garn. Nå var det slik hylle jeg har ønska meg da og tankegangen var at om jeg ikkje kjøpte kom jeg til å tenke på det til jeg ombestemte meg og den da var blitt utsolgt. Det skulle helst ha vært flere kroker på den men det går kanskje å finne på noe lurt en dag. Nå har jeg greid å henge den opp og den var til og med i vater så enn så lenge får den henge der og pynte seg med påskekyllingene.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP