onsdag, juli 22, 2009

Guerlain Fall: Russian Beauty


Hver sesong kommer det en ny fristelse fra Guerlain og nå kommer høstens. Denne gangen passer til og med fargene perfekt til øyenfargen min. Jeg har aldri prøvt noe av merket så hvor bra det er aner jeg ikke. Prisen for en slik samling med fire skygger ligger oppunder 500kr i norge, tror jeg, så den må virkelig være bra for å være verdt det, og jeg er klar over at mønsteret på skyggene vil gå bort med en gang man bruker de. Uansett så har jeg bestemt at når jeg blir voksen med mer penger, da skal jeg ha meg en slik. Pretty! er alt jeg idyllisk tenker når jeg ser den. Jeg måtte spandere på den et stort bilde som forøvrig er lånt fra TNBTTGSY og her kan man også se fargeprøver og resten av kolleksjonen.

2 kommentarer:

Fjonge dager 22. juli 2009 kl. 23:41  

Hadde ikke sagt nei takk, men når jeg var på taxfree nå sist, var jeg helt blank og forvirra på hva jeg burde kjøpe. Hadde noe med at prisene ikke er så lave der lenger heller tror jeg, at jeg sammenligner alt med billigere nettpriser. Dumme tollregler i Norge.

Lesuh 22. juli 2009 kl. 23:56  

Taxfree er gjerne litt mindre gøyt nå enn det var men du var jo i London! Urban Decay, Stila, Barry M. De har jo kjempemye fint. Hadde vært gøyt bare å ha vært å sett på og prøvt litt.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP