onsdag, juli 01, 2009

Numi organic iced tea


Jeg kjøpte denne for lenge siden men har aldri kommet så langt at jeg har prøvt den. Det var derfor på tide. Ifølge esken inneholder den Rooibos, bringebær, syrlig hibiskus og lime. Ekstra god ble den med litt søtning i.
Jeg kjøpte min hos Røtter på St. Hanshaugen og jeg tror jeg betalte rundt 50kr men jeg ser denne nettbutikken har den til 20kr så det kan være at jeg husker feil. Jeg mener å huske at da jeg kom hjem og så det bare var 5 poser så tenkte jeg at det ble litt dyrere enn planlagt. Uansett så er den i egentlig ikke så dyr med tanke på at man får en liter te per pose og ikke sammenlignet med om man kjøper ferdig iste på butikk eller kafe. I tillegg smaker den enda bedre.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP