lørdag, september 19, 2009

Nye lamper


Som alle små vet, emballasjen er ofte mye mer morsom enn det som er inni.


Siden jeg i årevis har sett på Årstid-lamper på ikea (ja pga at det er sånn tøff snor til å slå den av og på istedenfor bryter) så måtte jeg nesten nytte sjansen når de hadde kjøp en og få to tilbud i dag. Så selv om jeg for lenge siden sverga på å aldri nærme meg ikea på en lørdag så ble det avgårde. Det som vippa vektskåla var at jeg fant ut at bussen som går her i området faktisk går helt til ikea. Det kunne ikke tolkes på annen måte enn at jeg skulle ha lampene. Selve ikeabesøket må jeg ha satt ny rekord på, rett inn og finne lamper og så i selvbetjeningskasse. De kassene er geniale men hvordan de unngår at folk får med seg ting uten å betale for aner jeg ikke.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP