tirsdag, september 15, 2009

Tangle Teezer

Det er noen ting man blir helt avhengig av når man først har prøvt de og denne børsten er en av de. Normalt er jeg lite plaget med floker og børster håret bare ved behov (krøller og børste = lykketroll) men for et års tid siden ble håret plutselig helt umulig. Da jeg tilfeldig leste om denne børsten, som på magisk vis skulle fjerne alle floker uten at det gjorde vondt en gang, så var jeg mer enn villig til å prøve den. Min vurdering av den er at om den ikke er helt magisk så er det jammen meg ikke langt ifra. Det som skiller den fra mer vanlige børster er at selve taggene bøyer seg når de møter en floke. Det gjør at hver tagg gjør litt og litt av jobben i motsetning til en vanlig børste som står stivt imot floken og der står du. Skal du børste da må det krefter til og du risikerer både å bli hårsår og hårløs. Man må selvfølgelig børste litt med TT-børsten og men det kan ikke sammenlignes. Har du en helt ekstrem floke må du nok løse opp med fingrene litt først (jeg har prøvt det og). Da jeg bestilte kunne jeg velge mellom svart og rosa og tok den siste da jeg tenkte den ville være enklest å lokalisere, noe som har vist seg å være et veldig lurt valg. Nå er den også kommet i mintgrønn og blå og til en lavere pris tror jeg. Til £9.99 på lookfantastic er man jo bare halveis til 200 og kan til og med kjøpe to om man vil gå helt bananas.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP