torsdag, september 02, 2010

Høstens farge

 

 

 

 

Jeg innser at uansett hvor mange neglelakker jeg får meg så vil jeg sikkert ha flere. Av nyhetene for høsten er det grønt jeg ønsker meg mest. Valget står mellom Chanel Khaki Vert og Essie Sew Psyched. Jeg tror kanskje jeg liker chanel sin aller best men den er jo i en prisklasse for seg selv. Da må det bli eneste jeg kjøper meg for resten av året og det spørs vel. Derfor blir det nok enten å gå for essie sin eller å vente på en billigere som ligner på Khaki Vert.

chanel khaki vertChanel LE VERNIS 247 Khaki Vert.

  Veldig imponerende bilder av denne hos lacquerized. Som advarsel var det der jeg falt for denne fargen. essie Sew-psyched-jpg

Essie Sew Psyched (Cashmere-Soft Sage Pewter). Fargeprøve hos scrangie.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP