fredag, september 03, 2010

Kindle in transit

Jeg fikk nå mail fra amazon om at kindle er sendt og forventet å ankomme 8. sep. I tillegg har amazon trackingfunksjon på pakken. Jeg håper for amazons skyld at ikke alle som venter på kindle nå er like glad i pakker og trackingfunksjon som jeg er for da bør de ha bra kapasitet på serveren sin. Oi det har jo gått 20 min siden jeg trykka på track-knappen. Det skjer vel lite på den tid. Men tenk om pakken nettopp har flytta på seg da. Hm. Slike knapper er jo unektelig til for å trykkes på. Det er jo hele poenget med at de ekstisterer faktisk. Best å holde det vinduet oppe på skjermen for lett tilgang til den knappen. Nå skal det sies at når jeg bestiller ting på ebay og de har trackingnr så er det ingen oppdatert info om pakken selv etter at pakken er mottatt. Da er det ikke så gøyt. Men amazon forteller meg til og med hvilken by den er i nå så jeg har store forventninger til denne knappen. Evnt har jeg litt for lite å gjøre på er et poeng men det overser jeg glatt for nå tror jeg at jeg må inn og trykke på track igjen. Min egen versjon av spillautomaten der jeg er garantert å vinne til slutt. Så lenge det ikke plutselig står Alaska eller return to sender. Hm… Trykk!

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP