fredag, september 03, 2010

Ny nano

Jeg har lenge ønska meg en ipod nano eller touch da min trofaste ipod mini ikke har noe særlig batterikapasitet lenger. Den er og fra en tid før det kom fargeskjerm og litt kranglete når det gjelder lydbøker. Når de nå lanserer nye sjette generasjons (og alle de er nyere enn min stakkars mini) nano som ser ut til å være en krysning mellom nano og touch, så fikk jeg ihvertfall ikke mindre lyst til å kjøpe meg. Den store nyheten er med andre ord at den har touchskjerm. Den er også betraktelig mindre i str og har fått klipsfeste ala shuffle så man kan ha den lett tilgjengelig selv om man mangler lommer. Skulle noen plutselig ville gi meg den nye ipod touchen så sier jeg selvfølgelig ikke nei takk til den heller.ipod-nano-6g

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP